2012. január 17., kedd

Subfebrilitás - Avagy a tartós hőemelkedés kezdete

Nekem ha minden rendben ment akkor a testhőmérsékletem 36,6 C fok volt.  Mindig, eltérés szinte sohasem volt ok nélküli. Eltérés csak akkor volt mikor beteg voltam stb. Tehát magyarul mikor megfáztam, beteg lettem stb akkor természetesen kúszott felfele a lázmérő higanyszála. De olyankor orvos, vagy ha nem is mentem el akkor sok sok multivitamin, antibiotikum mindig segített. Utánna helyrejött a normál állapot és visszaállt a testhőmérsékletem 36,6 fokra.
Sajnos most decemberben nem így történt. A jobb vállam elkezdett fájni de nem tulajdonítottam neki különösebb gondot. Utánna belázasodtam, 38 fokra is felment a testhőmérsékletem és alapból rosszul is éreztem magam, de közben a hátam is elkezdett fájni.
Még mindig nem mentem orvoshoz. Mikor már nagyon rosszul éreztem magam, és mellkastáji fájdalmaim is voltak, na meg persze folyamatos hőemelkedés (37,2) akkor már elmentem a háziorvosomhoz. Ő tüdőgyulladásra gyanakodott és máris küldött a tüdőgondozóba tüdőröntgenre.
A röntgen negatív lett, azt tanácsolták hogy írjanak antibiotikumot. Hát írt az orvos antibiotikumot. Persze javulás nem lett.
Utánna írt egy másikat, javulás akkor sem lett. :-(
Utánna mikor már enyhültek a tünetek akkor azt mondta hogy biztos elállítódott a biológiai termosztátom.
De a hőemelkedés, általános közérzetcsökkenés, hátfájás az maradt.
De azért vérvételre, vizelettesztre visszahívott mikor láttam rajtam hogy nem viccelek és jó lenne a végére járni a dolognak.

2 megjegyzés:

  1. Válaszok
    1. Semmi, nem derült ki a vége. Még mindig hőemelkedésem van de senki nem tudja miért. Már nem is járok vizsgálatokra, csak hülyének néznek mindenhol. :-(

      Törlés