2012. január 18., szerda

Körpanorámaröntgen

A háziorvos nem tud beutalót adni a fogröntgenre. Fogorvoshoz időpont kérés majd mikorra kaptam akkor elmentem és kiírta a beutalót a panorámaröntgenre. A beutaló alapján megint időpontegyeztetés a panorámaröntgenre.
Viszonylag gyorsan megkaptam, a röntgen is egyszerű mutatvány volt.
Egy műanyag "tartóra" kellett ráharapnom, majd a gép a fejem körül körbe-körbe ment. Ez még régifajta röntgengép volt, a felvételre 10 percet kellett várni.
Miután meglett a felvétel utánna azzal megint mehettem a fogorvoshoz időpontért.
Mire meglett az időpont akkor kielemezte a felvételt ( pár perc nézéssel) és közölte hogy van pár másodlagos szuvasodás de önmagában ez nem okoz hőemelkedést, góc meg nem található tehát fogászatilag gócmentes vagyok.
Tehát a rejtélyes és állandó hőemelkedésem nem a fogaim okozzák.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése