2012. január 24., kedd

Hasi ultrahang

A hasi ultrahangra a helyi kórházba kellett mennem. Ott szerencsére pontosan behívtak időpontra. Felülről derékig kellett levetkőzni, majd hanyadtfeküdni egy asztalra.
Ott bezselézték a hasam és az ultrahangos vizsgálófejet tologatták a hasamon. Majd kiadták a diagnózist:
- én nem látok semmi elváltozást, minden normális.



Tehát a hasi ultrahangon sem derült fény semmiféle okra ami hőemelkedést okozhatna. :-(

Úgyhogy mehetek vissza a fül-orr-gégészetre. :-(

3 megjegyzés:

  1. Szia, nem tudom a nemedet..
    Nálam 3 év mulva derült ki hogy a női nemi hormonjaim bolondultak meg, és amióta szedem a Premenset (gyógynövény) , azóta peteérés és menszesz közötti időszakban(6-8 nap) van csak hőemelkedésem, az is 37,1- 37,3. Ha végig olvsod a bejegyzéseimet, láthatod hogy sokszor 38 körül volt, napokig, főleg az elején.Közérzetem jó, tudok kalkulálni vele, nem vagyok fáradt, rengeteget biciklizek, hastáncolok. Ezt már el tudom fogadni.
    Üdv, Maryland33

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Férfi vagyok de még mindig nem javult meg. :-(
      Köszi a tippet, női olvasóinknak hasznos lesz!

      Törlés
  2. Szia! Nem tudom, hogy aktuális- e még, de áteresztő belszindromara gondoltál már? Nekem az okoz hoemelkedest és gyengeseget

    VálaszTörlés